Wednesday, January 24, 2007

Ubat oh ubat...

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...syukur kerana diri ini masih lg diberi peluang oleh Allah SWT untuk mencoret sesuatu di warkah maya ini...
Semalam aku telah pergi ke dispensari Uniten bg mendapatkan ubat demam & batukku yg kian berlarutan ini. Itupun setelah aku di'marahi' oleh bonda di kampung. Bukan ape, memang aku cukup fobia dgn ubat dan klinik...hehe... "Allahu Akhbar"...itulah laungan seorang 'bayi' yg takut makan ubat...peace v(^_^)v

Narrated in the Sahihan that the Messenger of Allah said, "Allah has not sent down a disease except that He has also sent down its cure."

2 comments:

Anonymous said...

Assalamulaikum..
Erhmm..takut makan ubat ? Actually saya pun takut makan ubat jugak. So, kalau sakit usually saya lebih suka biarkan sampai pulih sendiri..=) Namun, makan ubat tu kan salah satu ikhtiar dalam menghadapi ujian Allah..Saya doakan awak cepat sembuh, k . InsyaAllah..Sekian dulu, jaga diri hiasi peribadi..Wassalam =)

Anonymous said...

salam....

usaha & ikhtiar perlu seiringan... sya setuju dgn awk...insyaAllah, doakan sya cepat sembuh ye.... Manisnya ujian dari Allah ini....

tinta ukhuwah