Tuesday, April 10, 2007

Industrial Training


ASSALAMUALAIKUM


Bismillah... Dengan nama Allah.... Alhamdulillah... Segala puji hanya milik Allah... Hari ini hari2 terakhir exam week. Paper terakhir aku ialah World Civilization. Ia adalah subject yg wajib diambil oleh IPT students as an additional knowledge. Aku begitu teruja apabila dapat belajar dan buat kajian lebih lanjut tentang Islam Civilization. The legacy of the Prophet Muhammad Peace Be Upon Him... Aku juga teruja dgn sejarah Greek Civilization yg melibatkan Athens & Spanta.... 2 negara yg begitu menonjol dlm movie 300 (^_^)

Masa yg singkat selepas exam, menghalang aku pulang ke kampung. Aku mesti mempersiapkan diriku dgn persediaan rapi bg menghadapi Latihan Industri di Proton Holding, Shah Alam... Berdebar juga diri ini bila bakal menghadapi satu suasana baru yg pastinya begitu mencabar.... InsyaAllah...berkat doa mak & abah yg begitu mengharap aku dapat wat practical training kat Proton akhirnya makbul (^_^) InsyaAllah....aku akan buat yg terbaik.... Gambatte!! Chayok!! (^_^)v


No comments: